Obchodní podmínky

 

1.

Veškeré objednávky jsou považovány za závazné. Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že souhlasí s pravidly obchodu, s možnostmi platby, dodacími podmínkami, reklamačním řádem a seznámil se s ustanovením o ochraně osobních údajů. 

 

2.

Žádáme Vás, abyste ve svém zájmu uváděli přesné a pravdivé údaje do objednávkového formuláře. Každá objednávka je po odeslání potvrzena e-mailovou zprávou ve které máte poslední možnost zkontrolovat správnost vyplněných ůdajů. Pokud je v objednávce z nějakého důvodu chyba, neprodleně nás kontaktujte.

 

3.

Pokud dojde mezi vyřízením a odesláním objednávky ke změně cen, platí vždy ceny uvedené v již uskutečněné objednávce.

 

4.

Prodejce si vyhrazuje právo zákazníka telefonicky kontaktovat pro ověření nebo upřesnění objednávky, pokud např. jde o vyšší hodnotu objednávky, nějaké chybějící či nepřesné údaje atp.

 

5.

Vždy je možné využít pouze jednu z nabízených výhod - např. při objednávce 6 ks dortů Marlenka zákazník dopravu zcela zdarma, ale nemá možnost k těmto dortům získat plastovou dózu zdarma.

 

6.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 

Možnosti platby

Dobírkou - 34Kč s DPH

Zboží zaplatíte doručovací službě při převzetí objednávky. Dobírka se nehradí v okamžiku platby předem.

 

Platba bankovním převodem - Zdarma

Platbu bankovním převodem přijímáme v okamžiku platby předem. Údaje pro platbu Vám zašleme emailem. Ihned po obdržení Vaší úhrady na náš účet, Vám zasíláme objednané zboží.

 

Tuto Vaši platbu za zboží můžete poukázat na náš účet 2 způsoby:

 

1. bankovním převodem z Vašeho účtu (internetbanking, GSM banking)

2. složením peněz v hotovosti na kterékoliv pobočce naší banky přímo na náš účet

 

Bankovní spojení

Společnost: Web & Media a.s., Václavské náměstí 832/19, 11000, Praha 1

Banka: MONETA Money Bank a.s., BB Centrum, Vyskočilova 1422/1a, 140 28 Praha 4 - Michle

Číslo účtu: 224588931/0600

IBAN: CZ450600000000022458899931

SWIFT: AGPA CZ PP

Typ poplatku: OUR

Měna: Koruny české

 

Úhrada prostřednictvím systému GoPay - Zdarma

Zákazníkům nabízíme možnost platby prostřednictvím systému , který umožňuje okamžité uhrazení objednávky některou z uvedených platebních metod:

  • platební karty (VISA, VISA Electron, MasterCARD, AMEX, JCB)

PŘIJÍMÁME I PLATBY ZE ZAHRANIČÍ

  • MojePlatba - KB
  • ePlatby - RaiffeisenBank
  • MPeníze - MBank
  • PayMyway - GE Money Bank
  • PayMyway - Fio banka
  • PayMyway - Volksbank
  • bankovní převod
  • GoPay peněženka
  • Moneybookers peněženka

 

 

Dodací podmínky k 1.1.2012

 

1.

Místem dodání zboží je adresa (Česká republika či Slovensko) uvedená kupujícím v objednávce zboží u dodací adresy (není-li uvedeno v poznámce jinak). Zásilky jsou odesílány prostřednictvím České pošty či přepravní společnosti PPL.

 

Dopravné zajišťujeme prostřednictvím přepravní společnosti PPL. Balné je zdarma. Doprava zdarma se týká produktů, které jsou touto informací přímo označeny a objednávek nad 1.000 (B2C).

 

Cena dopravného ČR - 99Kč s DPH

Cena dopravného Slovensko - 230s DPH

 

2.

Není-li v popise u výrobku uvedeno jinak, je veškeré zboží expedováno max. do 48 hodin (2 pracovní dny) po obdržení objednávky (při platbě předem max. do 24 hodin od obdržení platby).

 

3.

Ke každé dodávce zboží bude přiložen daňový doklad, který slouží současně jako dodací a záruční list.

 

 

 

 

Výměna zboží

 

 

V případě potřeby (např. nevhodný dar), Vám nepoužité a nepoškozené zboží, po předchozí domluvě rádi vyměníme. Zboží nám zašlete jako doporučený balík na naši adresu, a to včetně kopie daňového dokladu. Bude-li zboží bez zjevných známek opotřebení nebo poškození, obratem Vám zašleme jiný výrobek z naší nabídky. Náklady na poštovné, spojené s výměnou zboží, hradí zákazník.

 

 

Reklamační řád

 

U potravinářského zboží typu dorty a veškerých dalších objednávaných produktů je záruka poskytována jen a pouze v rozsahu stanoveném příslušnými zákony pro zboží okamžité spotřeby. Reklamaci jakkoli poškozené nebo nekompletní dodávky zboží, tj. vad zjistitelných vizuální kontrolou zboží při jeho převzetí, musí zákazník uplatnit ihned u dopravce. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel. Reklamace chutí, složení nebo jiných vnější prohlídkou nezjistitelných vad zboží musí zákazník uplatnit neprodleně po jejich zjištění a zároveň musí zajistit, aby po celou dobu od převzetí výrobku po uplatnění reklamace byl výrobek uložen způsobem a při teplotě odpovídajícím požadavkům zákonu a předpisu, upravujících oblast výroby a skladování potravin. O oprávněnosti reklamace rozhodne podle svého uvážení v jednoduchých případech pověřený pracovník firmy. U zboží okamžité spotřeby budou oprávněné reklamace řešeny opravou nebo výměnou zboží. Převzetím zboží zákazník akceptuje bezvýhradně tyto podmínky. Částečně spotřebované zboží není možno reklamovat. Prodávající nepřebírá zodpovědnost za žádné škody způsobené nevhodným složením výrobku vyrobených či upravených podle požadavku zákazníka, pokud bylo toto složení nebo úpravy zákazníkem požadováno. Skutečnost, že zboží bylo vyrobeno či upraveno podle jeho požadavku, potvrzuje zákazník fyzickým převzetím objednaných výrobků.

Datum uplatnění reklamace je dáno datem fyzického předání zboží k reklamaci v místě určeném firmou pro příjem reklamací. 

Náš obchod je povinen reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. 

K reklamaci je ve všech případech nutné předložit: kopii účtenky (dodacího listu), popis závady, kompletní výrobek.

Nárok na uplatnění záruky zaniká v každém z následujících případů
- Ztrátou dodacího listu, byl-li vystaven.

- Vypršela-li u reklamovaného zboží dnem reklamace záruční doba.

- Svévolným upravením nebo pozměněním zboží.

- Mechanickým nebo jiným poškozením zboží.

- Zanedbáním péče o zboží.

- Zboží bylo poškozeno použitím v rozporu s podmínkami uvedenými v obchodních, reklamačních či záručních podmínkách nebo v rozporu s všeobecnými zásadami platnými pro použití nebo spotřebu obdobného zboží.

- Zboží bylo poškozeno živly. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

- Dále kupující nemá právo uplatnit záruku na vady, na které byl prodávajícím v době uzavírání smlouvy upozorněn nebo s přihlédnutím k okolnostem, za nichž byla smlouva uzavřena, o kterých musel vědět. Prodávající, ve smyslu platných zákonů, si vyhrazuje právo nahradit vadné a neopravitelné zboží jiným či obdobným se srovnatelnými parametry.

 

Reklamace přepravních služeb

 

Zboží je doručováno prostřednictvím firemní dopravy nebo spedičních společností. Může se stát, že k Vám zboží dojde nevhodnou dopravou poškozeno.

Při přebírání zboží proto prosím postupujte následovně:


Zboží vždy prohlédněte při převzetí před dopravcem. V případě poškození obalu (pomačkaný, roztrhaný…) nebo viditelného poškození zboží sepište ihned s dopravcem protokol o poškození zásilky. U nás při expedici zásilky kontrolujeme, balíme je do vhodných obalů velice pečlivě a odesíláme v neporušeném stavu.

V případě problému s dopravními službami napište prosím na naší adresu nebo na náš e-mail. Stručně popište problém a uveďte kontakt na sebe. Vaši stížnost budeme řešit s dopravcem a budeme Vás informovat o dalším postupu.

 

Záruční doba

 

Prodávající, ve smyslu platných zákonů, poskytuje na zboží záruku stanovenou zákonem, není-li pro konkrétní případy stanovena záruka jiná. Záruka na zboží okamžité spotřeby je poskytována jen a pouze v rozsahu požadovaném zákonem aktuálně záruky upravujícím. 

Záruční doba začíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím. Prodávající poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky. Zboží je dodáváno se zárukou trvanlivosti zboží, která je uvedena na obale.

V případě výměny zboží za nové dostane zákazník doklad, kterým získává právo na reklamaci stejným způsobem, jakoby se jednalo o nový výrobek.

 

Ochrana osobních údajů

 

Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely plnění kupní smlouvy, pro účely jednání o této smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností prodávajícího plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.